«Αργοστόλι – Αυθεντική Πόλη» Σήμερα, Παρασκευή 07 Ιουνίου 2024, υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στον Δήμο Αργοστολίου και τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας

ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
Γραφείο Δημάρχου
28100 Αργοστόλι
Αργοστόλι, 07-06-2024
«Αργοστόλι – Αυθεντική Πόλη»
Σήμερα, Παρασκευή 07 Ιουνίου 2024, υπογράφηκεμνημόνιο συνεργασίαςανάμεσαστονΔήμο Αργοστολίουκαι τονΟργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας.
Στόχος της συνεργασίας είναι η ανάδειξη του πόλης του Αργοστολίου ως μια «Αυθεντική Πόλη», που προωθεί αποκλειστικά τα αυθεντικά προϊόντα και κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, για την πάταξη της εμπορίας απομιμητικών προϊόντων και προϊόντων παραποίησης.
Η συνεργασία υπογράφηκε από τονΑντιδήμαρχο Σπύρο Σαμούρηκαι τονΓενικό Διευθυντή του ΟΒΙ Παναγιώτη Κανελλόπουλου.
Στην συνάντηση έδωσαν το παρών, οΠρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νικόλας Βαλλιανάτος,ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σταύρος ΣπαθήςκαιηΥπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΟΒΙ Ράνια Ζαχαροπούλου.
Από το Γραφείο Δημάρχου Αργοστολίου